Průzkum byl proveden analytickou společností Opinion Matters mezi klíčovými IT pracovníky SMB organizací ve Velké Británii a ve Spojených státech. Nejzajímavější závěry:

- 66 % britských podniků (69 % v USA) přiznává, že časté požadavky o pomoc při obnově smazaných e-mailů snižují produktivitu práce IT personálu.

- Průměrně 16 (UK) resp. 15 (USA) požadavků přichází týdně od uživatelů, kteří potřebují přístup ke starým či archivovaným e-mailům.

- 42 % podniků v UK (45 % v USA) nevyužívá žádné IT řešení pro správu a automatizaci archivování a obnovy elektronické pošty.

- 62 % respondentů (UK), resp. 75 % v USA, oceňuje svá data obsažená v e-mailech na nejméně 100 tis. liber, resp. 100 tis. dolarů.

- 15 % britských (24 % v USA) respondentů ví o tom, že nearchivují své e-maily cenově nejefektivnějším způsobem, zatímco 29 % v UK resp. 25 % v USA nemají ponětí o tom, zda jejich procesy jsou cenově efektivní.

- Téměř třetina (30 %) britských a 37 % amerických SMB firem stále využívá manuální procesy k ukládání elektronické pošty postavené na archivování v PST souborech aplikace Microsoft Outlook na serverech a 26 % britských a 29 % amerických podniků je ukládá na klientských stanicích.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist