Snaha všech hromadných ubytovacích zařízení bojovat za zvyšování své produktivity nabrala s postupnými dopady hospodářské krize prioritního významu. Všechny podniky v cestovním ruchu musí čelit neustále se zvyšující konkurenci, která k nám přichází z celého světa. Právě z tohoto důvodu jsou firmy v tomto průřezovém odvětví nuceny efektivněji či hospodárněji využívat své zdroje. Vysoká produktivita je dnes všeobecně chápána jako rozhodující faktor, který umožní podnikům zejména v ubytovacím odvětví přežít. Při optimalizaci nákladů přitom hotely nejčastěji sahají právě na lidské zdroje.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.