Jaromír Jágr jako roznašeč pizzy nebo jako Santa Claus. „Natočili jsme další tři spoty,“ pochlubila se marketingová ředitelka Sazky Jana Studničková.

"Nejen díky testování našich kampaní, ale i podle růstu tržeb víme, že sázka na Jaromíra v reklamě nám vyšla," dodává.

Spolupráce její firmy a Jágra, která má trvat ještě minimálně další dva roky, přiživuje i kladenský hokej. Cenu, kterou ji licence na hvězdu NHL stojí, sice Sazka nechce prozradit, podle dřívějších informací ale jejich spolupráce přináší do pokladny kladenských Rytířů nejméně 10 milionů korun ročně.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se