Na trhu s ústní hygienou mají největší podíl zubní pasty, dále kartáčky, ústní vody a nejmenší část připadá na ostatní výrobky, jako jsou třeba zubní nitě. Dlouhodobě výrazně roste segment ústních vod. Jeho podíl je zatím velmi malý, a má tedy výrazný potenciál dalšího růstu. Rozvíjet se může i kategorie zubních kartáčků, protože čeští spotřebitelé jich stále využívají třikrát méně, než doporučují zubní lékaři - používají kartáčky delší dobu, než by měli, a rezervy mají Češi stále třeba i v oblasti speciálních mezizubních kartáčků.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se