S nabídkou čtečky Kindle ve zlevněné verzi s inzercí přišel Amazon loni v květnu. Sleva 25 amerických dolarů (ze 139 na 114) se nejprve týkala jen čtečky Kindle 3 v základní verzi. Později Amazon obdobný princip aplikoval i na další verze Kindle. Sleva byla v některých případech ještě zvýšena.

Amazonu se podařilo dobře vybalancovat snahu o maximalizaci zásahu uživatele inzercí a pohodlí při užívání. Reklama se zobrazuje hlavně v době "spánku přístroje", kdy nahrazuje spořič obrazovky. Uživatele tedy neruší, ale zároveň ji ale zaznamená, kdykoli vezme čtečku do ruky. Reklama se dále objevuje jako pruh pod nabídkou titulů. Není příliš agresivní a nepřekáží, i tak si jej ale uživatel dobře všimne.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se