V rámci České republiky bylo k přestupnému datu 29. 2. 2012 na LinkedIn registrováno 242 826 uživatelů, dost na to, aby stálo za úvahu, jak tuto profesní síť využít pro marketingové účely.

Provázání se stávajícími kontakty

Provázání osob s obdobnými zájmy mezi sebou (v menu Contacts/ /Connection) je základním principem sociálních sítí. Etickou otázkou, která má i velmi praktickou rovinu, je, kdy se s lidmi přes LinkedIn provazovat. Jedno z doporučení zní provazovat se pouze s lidmi, které skutečně znám a kteří znají i mě. Osobně dávám ještě člověku prostor odmítnout bez vyvolání nepříjemného pocitu, například formulací: "Není-li vám/ti to proti mysli, pojďme se provázat".

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se