U alkoholových značek se dá využít ochota fanoušků těchto značek komunikovat a sdružovat se v on-line komunitách právě pomocí sociálních médií. Alhoholové značky mají výhodu i nevýhodu zároveň - jsou v Česku většinou obecně známé a vzhledem k oblíbenosti alkoholu v Čechách (Češi se dlouhodobě ve spotřebě alkoholu pohybují na nejvyšších světových příčkách) nenechávají Čechy klidnými. Značka známá a oblíbená má samozřejmě výhodu, ale není potřeba být přímo "love brand" na vybudování skvělé pozice na Facebooku a funkční komunikaci se zákazníky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se