Na jednu stranu nás v blízké době čekají dvě akce týkající se kvality potravin - ta první se tématu věnuje po odborné stránce (Retail in Detail), ta druhá bere téma přes chuť a požitek (Prague Food Festival) - na stranu druhou je to téma, které nás možná (jako spotřebitele) doopravdy až tak moc nezajímá. Nákupní koše se stále zmenšují a lidé nakupují více a více podle letáků. Týká se to také těch s vyššími příjmy. V akcích se dnes prodává až 60 % potravin. Jasné výsledky přináší nový průzkum České distribuční. 85 % lidí v něm přiznává, že někdy nakupují jen podle letáku, a více než 60 procent Čechů kvůli letáku dokonce změní i obchod. Za svůj pravidelný větší nákup 35 % dotázaných ve výzkumu utratí do 500 Kč (viz graf na první straně domácích zpráv). Ještě před čtyřmi lety by tato částka dosahovala 800 korun.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se