Charakter zákaznické loajality se s časem mění. Dnešní zákazníci nekupují stále tytéž výrobky a nemůžeme mluvit ani o loajalitě ke konkrétní firmě. Zákazníci jsou v dnešní době spíše loajální ke značce, brandu. A od značky očekávají konkrétní chování. Značka sama o sobě není živá, ale ožívá v chování zaměstnanců.
Zaměstnanci jsou obrazem značky
Reklama a další formy marketingové komunikace sice budují povědomí o existenci značky, ale skutečný kontakt a zkušenost se značkou získává zákazník až v kontaktu se zaměstnanci firmy. Není to tedy jen o investici do vnější reklamy, ale o zapojení zaměstnanců a sdílení stejných hodnot - hodnot značky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.