Schopní manažeři sledují trendy a novinky svého oboru, vývoj ekonomiky, mají jasně definovanou strategii. V neposlední řadě sledují trendy manažerského řízení, jejich dopady na angažovanost zaměstnanců a firemní kulturu. Mnozí manažeři vědí a mají potvrzeno v praxi, že budování zdravé firemní kultury a zvyšování angažovanosti zaměstnanců může být jeden z nejlevnějších způsobů, jak zlepšit finanční výsledky společnosti. Ale i v tomto případě platí, že čím dříve budou manažeři znát "symptomy" nízké angažovanosti, tím dříve mohou začít s léčbou a nasadit ten správný "lék". Požadavek na rychlost reakce přichází i z důvodu větší připravenosti a flexibility zaměstnanců určit si vlastní směr své kariéry.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se