České ženy motivuje v letní sezoně k větším nákupům přípravků na holení a depilaci především nadcházející dovolená a s ní související nutná "plavková" úprava. V této době rostou prodeje dámských systémových strojků, holicích pěn a gelů, ale část spotřebitelek stále zůstává raději u tradičních depilačních přípravků. Podíl depilačních pásků a krémů na trhu je téměř shodný, a to 45 % pro každou kategorii, vosky pak tvoří 10 % objemu. Jsou sice účinnější, ale také náročnější na použití, proto se využívají spíš v profesionálních kosmetických salonech než v domácích podmínkách. Tam jednoznačně vedou výrobky se snadným použitím.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se