Vzhledem k množství výrobců a značek na trhu je pro největší hráče na trhu důležité být stále vidět, nutná je kontinuální mediální podpora s využitím televizní reklamy. Přestože zákazníci v období ekonomické recese více slyší na cenu výrobku, překvapivě z tohoto trendu netěží privátní značky. Jejich podíl se už několik let pohybuje kolem 10 procent. Pravděpodobnou příčinou může být fakt, že trh je velmi konkurenční, a proto se většina značkových výrobků dá často koupit ve slevových akcích za ceny, které se od privátních značek liší jen minimálně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se