Sociální sítě fungují, a pokud jde o obchodní řetězce, tak fungují velmi dobře. Dokázalo to šíření jedné zprávy o Tescu z minulého týdne, která prolítla za necelý den téměř celý svět. Nicméně trochu zklamaly zpravodajské servery, které nepřinesly žádné nové informace, jen dokola opisovaly to, co nejdříve otiskl bulvární deník The Sun.
O co šlo? Jedna italská studentka pobývající v Británii poukázala na to, co se ve skutečnosti píše na obale privátní značky Finest u výrobku boloňské špagety. Na boční straně obalu zmíněných hotových těstovin se na fotce mezi štítky vyobrazených tradičních italských potravin objevují také slovní spojení La Palle del Nonno a Coglioni di Mulo, což v překladu znamená "Dědečkova varlata" a "Oslí kulky". Ještě za tepla to vypustila do sociálních sítí a donesla do deníku The Sun. Tiskové oddělení Tesca na to reagovalo tak, že se omluvilo a slíbilo, že obaly v krátké době vymění, a že tvůrce cedulek, které fotka na obale vyobrazuje, musel být velký vtipálek.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.