Podle Evy Vaněčkové, PR manažerky dm drogerie markt, se navzdory krizi stále zvyšuje počet zákazníků, kteří kladou důraz na kvalitu. Vzrůstá například obliba čtyřa pětivrstvých toaletních papírů. Podobný trend, i když ne tak výrazný, je možné sledovat i u kuchyňských rolí.

Nárůst prodeje kvalitnějších produktů způsobují především časté promoce, kdy zákazník může pořídit kvalitní produkt za málo peněz. Akce jsou čím dál tím častější a konají se ve větším rozsahu. Zákazník si nakoupí více zboží a pak už nemusí vůbec nakupovat za běžnou cenu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se