Zadavatelé reklamy jsou, dá se říci, tím nejdůležitějších hráčem na trhu venkovní reklamy. Upustíme-li od faktu, že bez nich by reklamní panely zely prázdnotou a vlastně by vůbec nemusely stát, jejich výše investic, které do nich vloží, a jejich výběr ploch určují trend, jakým směrem se venkovní reklama ubírá a ubírat bude. Samozřejmě při nákupu ploch hrají významnou (někdy i klíčovou) roli mediální agentury, přesto jsou to nakonec peníze zadavatelů, které se k provozovatelům ploch dostanou a umožní jim další rozvoj venkovní reklamy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se