Měření výkonů je velmi často postaveno na systému PMS (Performance Management System), což je prostředek efektivního formování orientace zaměstnanců na zisk a hlavní cíle společnosti. Řízení výkonu pracovníků formou pravidelného hodnocení patří k velice účinným metodám práce s lidskými zdroji.

Celkový hodnoticí systém spolu s metodikou měření kladou důraz na precizní práci HR oddělení, jasně definované cíle, důslednost a poctivou přípravu. To platí pro jakoukoliv periodicitu. Pokud ve větším hotelovém nebo gastronomickém provozu nedochází ani v současné době k výše uvedeným procesům, je třeba se zamyslet, zda není právě teď nejvyšší čas na změnu. Samozřejmě neexistuje jednotné efektivní hodnocení pro všechny, neboť každá firma je svým způsobem jedinečná. Zdravý rozvoj se však bez hodnocení neobejde, jde o lidský faktor a lidé jsou hlavním předpokladem úspěšného fungování společnosti. Na druhou stranu je nutné přiznat, že 100% spravedlivé a zcela objektivní hodnocení neexistuje. Maximální prioritou je však je přiblížit se korektnosti a objektivitě co nejvíce.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se