V informacích pro média, které jste zasílal, se píše, že by společnost Defi ráda rozšířila aktivity na vyspělých trzích, zejména v Evropě. Lze tedy očekávat, že společnost vstoupí i na český a slovenský trh? Pokud ano, v jakém časovém hori-zontu?

Společnost Defi na českém trhu působí od roku 2006. V Praze máme několik strategických lokalit, ve kterých nabízíme velkým firmám možnost výrazně se zviditelnit prostřednictvím velkoformátových střešních reklam, propagujících jejich název a logo - tyto reklamy jsou umístěny na hlavních dopravních tepnách, kde zajišťují maximální expozici.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se