Trh venkovní reklamy (vezmeme-li v potaz celé odvětví OOH) se v porovnání s ostatními mediatypy v rámci ukazatele objemu investic podobně jako televize relativně drží.

Za prvních sedm měsíců letošního roku si tento segment v meziročním srovnání pohoršil v rámci investic vyjádřených v ceníkových cenách monitorovaných společností Admosphere pouze o tři procenta. Přesto jej ve sledovaných obdobích v rámci celkového objemu hrubých investic předehnal internet, který si meziročně jako jediný mediatyp polepšil, a to dokonce o čtvrtinu investic.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se