Začátek letošního roku byl velmi bohatý na zásadní dění na trhu venkovní reklamy. Na konci února vyvrcholil dlouho očekávaný prodej společnosti News Outdoor (již v roce 2008 začala hledat "matka" News Corporation kupce pro všechny své divize zaměřené na outdoor a česká pobočka byla tou poslední, která jí v tomto portfoliu zbyla).

V minulém roce vstoupila do jednání s News Corporation jedna z předních českých firem na trhu venkovní reklamy, společnost BigBoard Praha, a po vzájemné dohodě od ní její poslední divizi odkoupila.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se