České společnosti, kterých se otázka etiky týká, komunikují většinou jen partnerství s akcemi a projekty, které minimalizují škodlivé dopady jejich výrobků (např. sportovními v případě nezdravých potravin nebo projekty pro podporu rozumného pití v případě výrobců alkoholu). Pokud se skutečně podrobují omezení nad rámec zákona, marketingově tuto skutečnost nevyužívají a nedávají o ní zákazníkům vědět. Naopak je mnoho firem, které se chlubí etickými kodexy, obsahujícími pouze nekonkrétní a prázdná ustanovení a skutečnosti, které by měly být samozřejmostí, nikoliv předmětem speciální úpravy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se