Kterou kampaň mobilního marketingu si vybavíte z poslední doby jako úspěšnou?
T. D.: Pro mě je to určitě kampaň, kterou jsme nedávno realizovali v O2 areně v rámci finále Fed Cupu. Pro UniCredit Bank jsme pomocí lokalizované SMS (Location Based Service, LBS) obeslali zhruba 4000 lidí v aréně s tím, že mohou získat míček s podpisem Petry Kvitové. Přes 6 procent z nich prokliklo ze zprávy na mobilní stránku, a 2,3 procenta lidí vyplnilo formulář a domluvilo se s UniCredit Bank na tom, že si přijdou míček vyzvednout na pobočku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.