Jedním ze základních stavebních kamenů jakékoli on-line marketingové komunikace jsou měřicí kódy. Jejich umístění do stránek vyžaduje snad každý systém, ať již jde o různé affiliate systémy, PPC konverze či třeba webová analytika.

Množství kódů, které je nutné do různých stránek vložit, roste. Udržet si tedy přehled o tom, jaké kódy a kde jsou nasazeny, jestli fungují správně a také jestli je implementována aktuální verze, není jednoduché. Nemluvě o tom, že k implementaci kódů do stránek je obvykle třeba zásah administrátorů, takže marketér je závislý na jejich dostupné kapacitě.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se