Popularitě T-Mobilu nahrává i to, že jeho konkurenti se ničím zásadním nepochlubili. Nové spoty Vodafonu s Pavlem Liškou nebyly ještě v době uzávěrky časopisu zveřejněny.
Pojď mi hop
Příspěvek "Pojď mi hop" na facebookovém profilu T-Mobilu se po čtyřech dnech od zveřejnění, 12. listopadu, líbil 2014 lidem, z toho 709 jich ho sdílelo. Ještě výraznější byl náskok na kanálu YouTube. Po týdnu od zveřejnění mířily všechny klipy z nové vánoční série k půl milionu zhlédnutí. Klip Zadarovy lyže se v té době vyšplhal na YouTube na 357 741 zhlédnutí, Zadara 449 098 a i na tomto kanále byl nejpopulárnější Pojď mi hop, který si návštěvníci pustili 552 164krát. V rámci kampaně dostanou zákazníci na speciální stránce možnost opravdu zavolat Zadarovi a vzbudit ho včas na trénink, stejně jako zaskákat si na lyžích s Vojtou Kotkem. T-Mobile podle mluvčí Martiny Kemrové plánuje nasazení netradičních formátů, jako jsou bannery spolupracující s videoobsahem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.