Rozlišujeme tři úrovně manažerů v návaznosti na velikost a strukturu hotelu, tzv. manažery první linie (vedoucí směn, vedoucí kuchyně, vedoucí noční recepce, vedoucí jednotlivých provozních úseků aj.), manažery střední linie neboli provozní manažery (food & beverage manažer, vedoucí recepce, vedoucí ubytovacího úseku - housekeepingu aj.) a top manažery (generální ředitel, obchodní ředitel, ekonomický ředitel, marketingový ředitel, personální ředitel aj.). Motivující manažer by měl koordinovat potřeby a zájmy jednotlivců s potřebami a zájmy hotelu. Motivování pracovníků se označuje jako "měkké řízení". Manažer motivující personál může být úspěšný pouze tehdy, když dovede organizovat pracovní kolektiv, má výborné komunikační dovednosti, dokáže si získat důvěru jím řízených zaměstnanců. Dobrý hotelový manažer si je svým rozhodnutím jistý. Zaměstnance motivuje, že za dobře vykonanou práci budou náležitě odměněni, a následně také své sliby dodrží. Aby manažer správně pochopil požadavky a názory hotelového personálu, měl by být vůči nim empatický. Empatie je tedy v roli motivujícího manažera hotelu důležitější než na kterékoli jiné pozici.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se