Digital signage stále více prostupuje do oblasti out-of-home médií, a to i navzdory ne příliš příznivé hospodářské situaci v zemi, a přináší tak zadavatelům reklamy další možnost, jak oslovit veřejnost v rámci tohoto mediatypu.

Digitální OOH nosiče, které díky své technologii nabízí klientům dynamickou formu komunikace mimo domovy spotřebitelů, začínají pronikat i do českých hor, respektive nejvyhledávanějších lyžařských areálů, jako je např. Harrachov, Špindlerův Mlýn, Červenohorské sedlo, Klínovec, Železná Ruda aj.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se