Nedostatkem, který znevýhodňuje venkovní reklamu oproti jiným mediatypům, je skutečnost, že neposkytuje data o svém výkonu, respektive o čistém zásahu jednotlivých ploch, a v souvislosti s tím zde tedy chybí prostor pro stanovení ceny v závislosti na výkonu daného nosiče.

Provozovatelé disponují zpravidla pouze informacemi (ne vždy přesnými) o hustotě provozu, koncentraci osob v daném místě, kde je reklamní nosič umístěn, avšak přesná čísla, která by zadavatelům sdělovala, kolik lidí skutečně bylo jejich kampani vystaveno, zodpovědět schopni nejsou.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se