Nedostatkem, který znevýhodňuje venkovní reklamu oproti jiným mediatypům, je skutečnost, že neposkytuje data o svém výkonu, respektive o čistém zásahu jednotlivých ploch, a v souvislosti s tím zde tedy chybí prostor pro stanovení ceny v závislosti na výkonu daného nosiče.
Provozovatelé disponují zpravidla pouze informacemi (ne vždy přesnými) o hustotě provozu, koncentraci osob v daném místě, kde je reklamní nosič umístěn, avšak přesná čísla, která by zadavatelům sdělovala, kolik lidí skutečně bylo jejich kampani vystaveno, zodpovědět schopni nejsou.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.