Společnost Face Up Media přichází na trh s novým digitálním nosičem Interactive Digital (ID) určeným pro komunikaci v indooru, resp. v obchodních centrech. Médium je podobné informačním panelům, rozdíl je především ve velikosti dotykové obrazovky a v tom, že jde o nosič výhradně určený ke komerci. Ta má mimo jiné zákazníkovi zprostředkovat interaktivní zábavu, samozřejmě záleží na kreativitě zadavatele. "Technický princip fungování ID spočívá na dynamickém zobrazení spotu v návaznosti na dotykovou interakci spotřebitele. Tedy v jeho multimediální interaktivitě," uvedl Marek Jandejsek, obchodní ředitel digitální divize Face Up Media.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se