Do Tesca přichází Jiří Mareček od předního výrobce a distributora piva v česku, společnosti Plzeňský Prazdroj, pro který pracoval na pozici mluvčího a manažera externí komunikace pět let. Kariéru v korporátní komunikaci začal Mareček ve společnosti Philip Morris ČR, kde působil rovněž téměř pět let v oddělení vnějších vztahů.
V pozici tiskového mluvčího Tesca nahradí Mareček Jana Williama Dvořáka, který se bude nadále více soustředit na oblast Governmental Affairs.
„Tesco je významnou značkou v mezinárodním i českém měřítku. Na českém maloobchodním trhu zavádí nové trendy v oblasti prodeje i služeb, které ovlivňují životní styl a přináší lidem pohodlí. Jsem rád, že se mohu stát součástí Tesco týmu a těším se na práci v novém týmu“, říká Jiří Mareček.
Jiří Mareček vystudoval Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy, obor žurnalistika a mediální studia. Při studiu působil jako novinář v on-line magazínu idnes.cz a v týdeníku The Prague Post. Ve volném čase se věnuje rodině. Mezi jeho koníčky patří také sport, zejména fotbal, tenis a běh. Má rád kvalitní lokální gastronomii a plzeňské pivo.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist