Do Tesca přichází Jiří Mareček od předního výrobce a distributora piva v česku, společnosti Plzeňský Prazdroj, pro který pracoval na pozici mluvčího a manažera externí komunikace pět let. Kariéru v korporátní komunikaci začal Mareček ve společnosti Philip Morris ČR, kde působil rovněž téměř pět let v oddělení vnějších vztahů.

V pozici tiskového mluvčího Tesca nahradí Mareček Jana Williama Dvořáka, který se bude nadále více soustředit na oblast Governmental Affairs.

Tesco je významnou značkou v mezinárodním i českém měřítku. Na českém maloobchodním trhu zavádí nové trendy v oblasti prodeje i služeb, které ovlivňují životní styl a přináší lidem pohodlí. Jsem rád, že se mohu stát součástí Tesco týmu a těším se na práci v novém týmu“, říká Jiří Mareček.

Jiří Mareček vystudoval Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy, obor žurnalistika a mediální studia. Při studiu působil jako novinář v on-line magazínu idnes.cz a v týdeníku The Prague Post. Ve volném čase se věnuje rodině. Mezi jeho koníčky patří také sport, zejména fotbal, tenis a běh. Má rád kvalitní lokální gastronomii a plzeňské pivo.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist