Česká pojišťovna v posledním roce úspěšně implementovala nový koncept prodeje zaměřený na potřeby klientů. Výsledkem náročného tréninku je 15% nárůst produktivity při rostoucí spokojenosti klientů. Na způsob implementace jsme se proto zeptali Václava Šubrta, vedoucího celého projektu.

"Prodejnímu procesu na pobočkách chyběl jasně definovaný standard. Sada nových nástrojů a technik dává prodejnímu rozhovoru jasnou strukturu a umožňuje obchodnímu poradci na pobočce získat v několika minutách jasný přehled o potřebách klienta ve všech čtyřech základních oblastech - od pojištění automobilu přes majetkové, životní a úrazové pojištění až po řešení pro zajištění na stáří a spoření. Úspěšnost každého podobného programu závisí na poznání specifických potřeb dané firmy, skladbě jejích zákazníků, jejích produktů a situaci na trhu."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se