Jana Bujalková (24) bude mít v nové pozici SEM Director v mediální agentuře REDMEDIA za úkol rozšířit tým search engine marketingu a úspěšně impelmentovat inovace v oblasti RTB, adservingu a sociálních sítí do kampaní pro klienty.

Již od studií na VŠE se Jana Bujalková zabývá digitálním marketingem. Od počátku své profesní dráhy se specializuje na oblast search engine marketingu.

Své první pracovní zkušenosti získala v H1.cz jako PPC Consultant. Následně působila v Neo@Ogilvy jako Performanc Media Consultant. Od počátku roku 2012 se v REDMEDIA podílela na kampaních např. pro ING Pojišťovnu, Raiffeisenbank, Realcity a Czech Tourism v 15 zemích.

Mezi její koníčky patří cestování, jóga a německá doga.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist