Gabriela Hrubá bude ve své pozici zodpovědná jako Marketing Manager pro Českou a Slovenskou republiku za implementaci marketingové strategie v daném regionu. Mezi její denní činnosti bude patřit komunikace značky, sponzoring sportovců a sportovních klubů, kampaně a prezentace značky na prodejnách, public relations, spolupráce s Českou fotbalovou reprezentací a FC Viktorií Plzeň, spolupráce s ambasadory značky a zároveň vedení lokálního projektu Puma Store.
Gabriela Hrubá se narodila na jižní Moravě. Po maturitě na břeclavském gymnáziu se přihlásila na Fakultu tělovýchovy a sportu v Praze, kde vystudovala obor Tělesná výchova a sport. Již během studií se velmi zajímala o sportovní marketing a jako externistka pracovala pro společnost Nike na projektu Nike Fitness Club. V červnu 2008 nastoupila do české pobočky Nike na pozici Sport Marketing Planner/Marketing Assistant. Po dvou letech postoupila do funkce Brand Manager Running/Training pro Česko a Slovensko. V červenci 2013 nastoupila do společnosti PUMA.
Ve svém volném čase ráda cestuje, fotografuje, cvičí jógu a běhá.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist