V praxi se mnohdy setkáváme s tím, že zaměstnanci stále častěji postrádají základní motivy spokojenosti v zaměstnání - úspěch, pochvalu, kvalitní mezilidské vztahy. Narůstá tlak, stres a nervozita. Můžeme se tedy domnívat, že se mnohdy benefitní balíčky stávají kompenzačním prvkem - úplatkem - za nedostatečné řízení.

Klíčovými motivačními faktory pro zaměstnance jsou zájem a zpětná vazba, podpora a nadšení, důvěra v manažera a celou společnost, úspěch a možnost růstu, kvalita pracovních vztahů a jednoznačná odpovědnost. Čas manažera, který věnuje svému týmu, se neustále snižuje. Většinou se příliš věnují svým vlastním úkolům nebo reportům pro své nadřízené. Většina standardních komunikačních nástrojů se nahrazuje internetem a e-mailem, chybí skutečný kontakt s týmem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se