Pavla Hromková koncem roku 2013 skončila jako manažerka kreativity a designu a nově se stala konzultantkou a partnerem poradenské společnosti LCG 360° CONSULTING, která se specializuje na restrukturalizace a rozvoj firem v oblastech řízení, finančního řízení, obchodu a marketingu. Zároveň založila vlastní kreativní studio Notakio. Za působení v ČT získalo její oddělení řadu prestižních ocenění, včetně zlatého ocenění Promax/BDA Europe.
V LCG má Pavla Hromková na starosti brand strategie, korporátní identity a prezentace společností. Hronková pracovala v letech 1994–2013 v České televizi nejdříve jako designér, od roku 1998 pak jako hlavní grafik a od roku 2004 v nově vzniklém oddělení Vizuální prezentace ČT. V této pozici zrealizovala se svým kreativním týmem řadu projektů jako redesigny vizuálního stylu. Její specializací je kreativní management, spojený s marketingem vizuálního stylu a promotion v oblasti massmediální komunikace (televize, on-line) a brand management projektů z oblasti tvorby firemního stylu a corporate designu. Věnuje se rovněž podpoře a odborné publicistice v oblasti vizuální kultury.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist