Daniel Köppl zahájil profesní dráhu ve výzkumné agentuře Opinion Window, ze které pak přešel do vydavatelství Strategie. Od roku 2000 pracoval ve vydavatelství Economia, kde měl v závěru svého působení na starosti 19 B2B titulů. V roce 2013 začal ve vydavatelství Empresa Media řídit magazín MarketingSalesMedia. V únoru letošního roku byl jmenován do pozice ředitele redakcí. Skupina Empresa Media je vydavatelem tiskových titulů (Týden, Instinkt, Sedmička, MarketingSalesMedia, Top Dívky, Animáček nebo Popcorn) a jejich on-linových verzí. Zároveň je i dodavatelem zpravodajského obsahu pro TV Barrandov.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist