Daniel Köppl zahájil profesní dráhu ve výzkumné agentuře Opinion Window, ze které pak přešel do vydavatelství Strategie. Od roku 2000 pracoval ve vydavatelství Economia, kde měl v závěru svého působení na starosti 19 B2B titulů. V roce 2013 začal ve vydavatelství Empresa Media řídit magazín MarketingSalesMedia. V únoru letošního roku byl jmenován do pozice ředitele redakcí. Skupina Empresa Media je vydavatelem tiskových titulů (Týden, Instinkt, Sedmička, MarketingSalesMedia, Top Dívky, Animáček nebo Popcorn) a jejich on-linových verzí. Zároveň je i dodavatelem zpravodajského obsahu pro TV Barrandov.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist