Karel Friml do Media Marketing Services nastoupil rovnou z vysoké školy v roce 2008. Nejprve působil na pozici manažera speciálních operací, následně v oddělení národního prodeje na pozici manažera pro klíčové zákazníky, kde měl na starost část agenturního businessu, rozvíjení vztahů s klienty, hledání nových příležitostí na zahraničních trzích, či rozvíjení spolupráce s dalšími media typy. Poslední dva roky působil na pozici ředitele národního prodeje, kde navíc řídil tým národního prodeje. Zároveň je aktivní na akademické půdě, od roku 2010 je odborným garantem a lektorem Masové a Mediální komunikace na Vysoké škole ekonomie a managementu. Dále pak i na poli NGOs v Institutu manažerského výzkumu, kde je od roku 2009 předsedou představenstva.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist