Michaela Náplavová přišla z agentury PRIA, kde působila jako account manager výkonnostních kampaní na sociálních sítích. Věnovat se bude novým interním projektům, které doplní nabídku marketingových nástrojů agentury. Má také mnoho zkušeností ze zahraničních stáží ve Francii a v Německu, kde pracovala jako launch manager online projektů. Na univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně působila jako koordinátor projektu Cena Salvátor - hrdina Zlínského kraje. Na začátku své profesní kariéry pracovala jako headhunter pro IT experty v Praze a následně se jí zalíbilo v obchodních aktivitách exportu firmy REDA. Kromě pozice account managera pro klienty ze zahraničí byla i idea maker pro marketingové oddělení exportu. Michaelu jste mohli vidět ve spojení s workshopy o profesních sítích LinkedIn a Xing a v kontextu školení reklamních nástrojů Facebooku.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist