Ondřej Křivka bude zodpovědný za celkovou strategii veškeré marketingové komunikace O2 pro celý český trh, jednotnou prezentaci značky O2 ve všech segmentech zákazníků a také za integraci interního kreativního týmu do společnosti.
Ondřej Křivka přichází po téměř šestileté zkušenosti z největší mediální skupiny v ČR, skupiny Nova. Zde v posledních letech zastával pozici ředitele marketingu všech TV kanálů a celého on-line portfolia skupiny Nova, včetně značek jako jsou například Voyo, Smíchov, Fanda, Nova Cinema nebo tn.cz. Před tím v rámci skupiny řídil televizní kanál MTV pro Českou republiku a Slovensko.
Ondřej Křivka získal titul Master of Business Administration (MBA) s marketingovou specializací na Southeastern Louisiana University ve Spojených státech.
Martin Žabka manažerem pro komunikaci a CSR v O2 - čtěte ZDE
Dosavadní ředitel marketingové komunikace Pavel Jankovský z O2 po vzájemné dohodě odchází.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist