Ondřej Křivka bude zodpovědný za celkovou strategii veškeré marketingové komunikace O2 pro celý český trh, jednotnou prezentaci značky O2 ve všech segmentech zákazníků a také za integraci interního kreativního týmu do společnosti.

Ondřej Křivka přichází po téměř šestileté zkušenosti z největší mediální skupiny v ČR, skupiny Nova. Zde v posledních letech zastával pozici ředitele marketingu všech TV kanálů a celého on-line portfolia skupiny Nova, včetně značek jako jsou například Voyo, Smíchov, Fanda, Nova Cinema nebo tn.cz. Před tím v rámci skupiny řídil televizní kanál MTV pro Českou republiku a Slovensko.

Ondřej Křivka získal titul Master of Business Administration (MBA) s marketingovou specializací na Southeastern Louisiana University ve Spojených státech.

Dosavadní ředitel marketingové komunikace Pavel Jankovský z O2 po vzájemné dohodě odchází.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist