Tomáš Budník se chce v první řadě zaměřit na větší srozumitelnost portfolia, na služby, které zákazníci reálně potřebují a využívají a samozřejmě i profitabilitu společnosti. Jeho kroky by neměli spočívat v krátkodobých zlepšeních, ale změnách, které umožní O2 udržet pozici lídra na trhu i v budoucnu.
Tomáš Budník se v oboru telekomunikací se pohybuje více než dvacet let. Pracoval ve společnostech INEC, Český Telecom a GTS, kde působil na různých manažerských pozicích v oblasti prodeje, marketingu, péče o zákazníky a regulace. Ve své poslední roli v rámci GTS byl odpovědný za plánování, výstavbu, rozvoj a provoz telekomunikační sítě a poskytování služeb zákazníkům. Následně se v pozici generálního ředitele podílel na restrukturalizaci společnosti MobilKom, která provozovala síť U:fon. V roce 2011 přišel do skupiny PPF, kde nejprve zastával pozici ředitele IT ve společnosti Eldorado, a v roce 2013 vedl projekt čtvrtého mobilního operátora. Od dubna 2014 působí v O2 jako ředitel divize IT & Demand Management.
Tomáš Budník vystudoval strojní fakultu VŠB TU v Ostravě.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist