David Špinar bude ve své pozici podporovat český online marketing, rozvíjet chytrá reklamní řešení pro české inzerenty a agentury a propagovat výkonnostní pojetí marketingu.

Svou profesní dráhu odstartoval jako ředitel konzultační agentury Dobrý web. V roce 2005 založil internetovou reklamní agenturu H1.cz, kterou z podkrovního start-upu dovedl až do role největší české online marketingové agentury s více jak sto zaměstnanci. Agenturu v roce 2013 koupil koncern WPP a David zde až do dubna letošního roku působil ve funkci CEO.

 

Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze.

David Špinar je ženatý, je mu 36 let a má dvě děti. Kromě online marketingu se věnuje své rodinné farmě ve středočeských Mysleticích, kde chová koně plemene Shire horse.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist