Jiří Jaroš bude mít na starosti zavedení značky Strive, která vznikla po rebrandingu vývojářského studia uLikeIT. Jeho úkolem bude také propagace firemní kultury a realizace náborových kampaní.
Do Strive přichází po dvou letech práce u hostingové společnosti IGNUM, kde zastával pozici Marketing Communications Specialis a pracoval hlavně na procesech on-line marketingu, krizové komunikace a přímé komunikace se zákazníky.
Má za sebou magisterské studium na FSV Univerzity Karlovy, obor Mediální studia a první pracovní zkušenosti získával jako copywriter a redaktor iHNed.cz
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist