Změny se od 1. srpna dočká marketingové oddělení skupiny Prima. Na pozici vedoucí PR a komunikace nastupuje Marie Fianová.
Před příchodem do TV Prima působila ve společnosti CET 21, kde byla zodpovědná za korporátní komunikaci skupiny, nebo v agentuře Ogilvy PR. Ve svém novém působišti bude mít na starosti komunikaci televizních, online a dalších projektů společnosti, zároveň bude zodpovídat za celkový mediální obraz skupiny.
„Práce pro Primu je pro mě výjimečnou příležitostí jak zhodnotit své dosavadní zkušenosti a znalosti. Těším se na spolupráci s novými kolegy a výzvy, které před Primou stojí nejen v druhé polovině letošního roku ,“ říká Fianová.
„Jsem rád, že náš tým rozšíří zkušená profesionálka z oboru a věřím, že se nám společně podaří upevnit postavení skupiny Prima na mediálním trhu,“ dodává Aleš Pýcha, marketingový ředitel Prima Group.
Předchozí personální zkušenosti Marie Fianové:
Předchozí personální změny v FTV Prima:
Vladimír Pořízek se vrací do Primy, bude provozním ředitelem - čtěte ZDE
Valkovič vystřídán, Pořízek finančním ředitelem Prima TV - čtěte ZDE
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist