Radek Matouš (51) do firmy přichází ze společnosti OKIN Group a.s., kde na pozici marketing managera zodpovídal za řízení marketingu společnosti. Zkušenosti z manažerských pozic v oblasti prodeje a marketingu si přináší ze společností Europasta SE, Jitona, Preciosa Deutschland nebo také Henkel. Radek Matouš má za sebou úspěšnou realizaci mezinárodních projektů v oblasti řízení značek včetně tvorby brand identity.
Vystudoval Vysokou školu finanční a správní, obor marketing a management se specializací na marketingovou komunikaci.
Je ženatý, má dvě děti a mezi jeho zájmy patří cestování, rybaření, psaní, fotografování, film a divadlo.
Nová organizační struktura marketingu (platná od srpna 2014) výrazněji akcentuje potřeby rozvíjející se společnosti, která aktivně působí na třinácti zahraničních trzích. Na pozici Trade Marketing Managera přechází Martina Weberová (40), nově vytvořená pozice Junior Brand Managera byla obsazena Tomášem Bartákem (25), pozici Brand Manager má Elena Yaneva (26) a pozici Product Managera nově zastává Andrea Bartoníčková (36). Na nově vytvořenou pozici marketingového specialisty přichází Martin Kovář (25).
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist