Michal Lojek (44) před nástupem do společnosti Lenovo působil na pozici ředitele divize mobilních telefonů Ericsson. V roce 1996 přivedl tuto značku na trh mobilních telefonů v České republice a dosáhl s ní pozice lídra na trhu. V roce 2003 pak dokázal oživit značku Sagem v České republice a zejména na Slovensku. V této společnosti zastával funkci obchodního a marketingového ředitele pro Českou republiku a Slovensko. Od roku 2007 řídil divizi mobilních telefonů ve společnosti Brightpoint, kde měl jako obchodní ředitel pro východní Evropu zodpovědnost za 16 trhů v tomto regionu.

Michal Lojek vystudoval Přírodovědeckou fakultu Univerzity Karlovy a absolvoval MBA program.

K jeho zálibám patří zejména ruská literatura a myslivost.

 

Předchozí informace o společnosti Lenovo:

Aneta Fialová posílí marketing společnosti Lenovo v České republice - čtěte ZDE

Lenovo Thinkpad S1 Yoga je téměř dokonalý, chybí jen pár konektorů a redukční dieta - čtěte ZDE

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist