Michal Lojek (44) před nástupem do společnosti Lenovo působil na pozici ředitele divize mobilních telefonů Ericsson. V roce 1996 přivedl tuto značku na trh mobilních telefonů v České republice a dosáhl s ní pozice lídra na trhu. V roce 2003 pak dokázal oživit značku Sagem v České republice a zejména na Slovensku. V této společnosti zastával funkci obchodního a marketingového ředitele pro Českou republiku a Slovensko. Od roku 2007 řídil divizi mobilních telefonů ve společnosti Brightpoint, kde měl jako obchodní ředitel pro východní Evropu zodpovědnost za 16 trhů v tomto regionu.
Michal Lojek vystudoval Přírodovědeckou fakultu Univerzity Karlovy a absolvoval MBA program.
K jeho zálibám patří zejména ruská literatura a myslivost.
Předchozí informace o společnosti Lenovo:
Aneta Fialová posílí marketing společnosti Lenovo v České republice - čtěte ZDE
Lenovo Thinkpad S1 Yoga je téměř dokonalý, chybí jen pár konektorů a redukční dieta - čtěte ZDE
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist