Daniel Tylinger (37) bude v pozici Hotel Managera odpovědný za chod všech středisek hotelu, zejména obchod a marketing, stejně jako za budování značky „The Mark“.
Daniel Tylinger působil v předních pražských hotelech, kde se z vrchního číšníka v hotelu Atrium vypracoval přes pozice Restaurant & Bar Manager, Event Coordinator a Corporate Sales Manager až na pozici Sales & Marketing Director v hotelech Diplomat a Savoy. V srpnu 2009 nastoupil do hotelu Kempinski Hybernská Prague jako Director of Sales & Marketing. Tuto pozici zastával i po přejmenování hotelu na The Mark v červnu 2014.
Ondřej Koráb novým šéfkuchařem hotelu The Mark Luxury Hotel Prague - čtěte ZDE
Daniel Tylinger absolvoval studijní programy zaměřené na hotelový management na University of Pittsburgh v Londýně a na prestižní Reims Management School ve Francii. Během svého působení na různých pozicích se účastnil řady školení včetně kurzů v oblasti managementu, revenue a prodeje. Kromě rodné češtiny mluví plynule anglicky a dorozumí se německy.
Mezi jeho koníčky patří cestování, golf a sledování filmů.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist