Lubor Vokrouhlický (34) bude mít za úkol operativní a strategické posilování obrazu Ness Technologies jako lídra v oblastech systémové integrace, implementace i vývoje moderních řešení, outsourcingu a konzultačních služeb.

Lubor Vokrouhlický do Nessu přišel ze společnosti Adastra, kde po dva roky zastával funkci ředitele marketingu. Předtím působil pět let ve společnosti IBM jako Brand System Leader a Direct Marketing Manager. V Nessu využije bohaté zkušenosti v oblasti marketingového řízení, které si přinesl z řady úspěšných kampaní, na nichž se podílel a ke kterým patří např. adaptace „IBM Smarter planet“.

Je absolventem dvouletého programu „Leadership Development“ a v současné době studuje na Vysoké škole ekonomie a managementu mezinárodní marketing.

Mezi jeho záliby patří nové technologie a sport, zejména potápění, lyžování a sportovní lezení. Ve volném čase se věnuje vzdělávacímu projektu pro děti, v rámci kterého vydal knihu, kterou zdarma rozdává v nemocnicích a dětských centrech.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist