Lubor Vokrouhlický (34) bude mít za úkol operativní a strategické posilování obrazu Ness Technologies jako lídra v oblastech systémové integrace, implementace i vývoje moderních řešení, outsourcingu a konzultačních služeb.
Lubor Vokrouhlický do Nessu přišel ze společnosti Adastra, kde po dva roky zastával funkci ředitele marketingu. Předtím působil pět let ve společnosti IBM jako Brand System Leader a Direct Marketing Manager. V Nessu využije bohaté zkušenosti v oblasti marketingového řízení, které si přinesl z řady úspěšných kampaní, na nichž se podílel a ke kterým patří např. adaptace „IBM Smarter planet“.
Je absolventem dvouletého programu „Leadership Development“ a v současné době studuje na Vysoké škole ekonomie a managementu mezinárodní marketing.
Mezi jeho záliby patří nové technologie a sport, zejména potápění, lyžování a sportovní lezení. Ve volném čase se věnuje vzdělávacímu projektu pro děti, v rámci kterého vydal knihu, kterou zdarma rozdává v nemocnicích a dětských centrech.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist