Michal Pokluda sbírá zkušenosti v oboru bankovnictví již více než sedmnáct let. Primárně se zaměřuje na oblast řízení produktů, marketing a rozvoj obchodu. Na počátku kariéry také několik let pracoval ve finančním controllingu. Od srpna 2013 v mBank zastával pozici Head of Business Development and Marketing, kdy jeho hlavním úkolem byla realizace rebrandingu mBank a komunikace uvedení nového internetového bankovnictví a služeb na český a slovenský trh. Před nástupem do mBank působil v ČSOB, Citibank a v eBance.
Pavel Vlček posiluje oddělení komunikace internetové mBank - čtěte ZDE
mBank přijde s novými úvěry - čtěte ZDE
mBank promuje on-line bankovnictví - čtěte ZDE
Paweł Kucharski výkonným ředitelem obchodního oddělení mBank - čtěte ZDE
Michal Pokluda vystudoval obor Finance a bankovnictví na Vysoké škole ekonomické v Praze, posléze získal titul MBA na University of Pittsburgh, KATZ Graduate school of business, v USA. V zahraničí sbíral také část praktických zkušeností, pracoval například v bankovním sektoru v americkém Minneapolis v Minnesotě.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist