Hana Chytrá bude mít ve své pozici za úkol rozvinout marketingovou kampaň vznikajícího Muzea nové generace, která bude vystavěná na prezentaci na sociálních sítích, reklamě a mediální komunikaci v tuzemsku i v zahraničí. Muzeum nové generace, které bude jedinečnou zážitkovou expozicí historie cisterciácké kultury, života kláštera a barokní kultury, bude pro veřejnost otevřeno v červnu 2015.
Hana Chytrá má zkušenosti z oblasti kultury a marketingu ve veřejném i soukromém sektoru. Působila jako archeolog a odborník na památkovou péči v Národním památkovém ústavu, zkušenosti má také s vedením online marketingových kampaní ve společnosti DEAL LX a jako editorka a redaktorka online magazínu Topzine.cz v rámci mediální skupiny CzechNetMedia. Před nástupem do současné pozice vedla marketing a komunikaci ve společnosti Xerox.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist