„V rámci průmyslové skupiny mají divize Průmyslových pásek a lepidel a Automotive dominantní postavení z hlediska stávajícího obratu i trendovosti. V tomto kontextu a s důrazem na podporu inovací inspirovaných našimi zákazníky je třeba tyto divize kompetenčně i kapacitně nadále rozvíjet a posilovat,“ vysvětluje Radim Pilous, vedoucí divize Průmyslu, 3M Česko.
3M Česko si na PR vybralo Ogilvy - čtěte ZDE
Jiří Kolařík vedoucím marketingu obchodní skupiny Bezpečnost a Grafika a Eduard Perski obchodním vedoucím divize Komerčních řešení společnosti 3M Česko - čtěte ZDEKoncern 3M v Česku roste, i díky výrobě fólií pro škodovky - čtěte ZDE
Lukáš Maršoun se do čela divize Automotive dostal po čtyřech letech, kdy jako Project & Outsourcing Specialist pravidelně dosahoval skvělých výsledků. V nové roli bude odpovědný za plnění finančních cílů, vedení týmu a zejména posílení pozice 3M na trhu Automotive. Před nástupem do 3M působil Lukáš Maršoun ve společnosti Valeo Compressors.
Pavel Zdeněk, zodpovědný za rozvoj a růst divize Průmyslových pásek a lepidel, přešel do 3M Česko ze společnosti Soprema Hydroizolace, kde působil v pozici Country Managera. Má zkušenosti především z oblasti stavebnictví. „Jelikož jsem člověk výzev, velice rád jsem přijal nabídku 3M pro vedení divize pásek a lepidel. Věřím, že zde budu moci uplatnit své zkušenosti,“ říká Pavel Zdeněk.
Do stejné divize na pozici Senior Marketing Coordinator nastoupil Jan Hastík, který do 3M přešel ze společnosti Panasonic. „Jan Hastík doplňuje marketingový tým divize Průmyslových pásek a lepidel o nové mezioborové kompetence, které ji umožní otevření nových obchodních příležitostí pro široké produktové portfolio napříč průmyslovými segmenty,“ hodnotí René Skuček, marketingový ředitel, 3M Česko.
Od konce listopadu působí v divizi Automotive Aftermarket Vladimíra Ladmanová, která předchozích šest let působila v marketingu společnosti Renault. „Dlouholeté úspěšné působení Vladimíry Ladmanové v automobilovém průmyslu je pro 3M Česko zárukou rychlého pochopení klíčových potřeb zákazníků v trhu autoopravárenství a s ním spojeného dalšího růstu a posílení našeho tržního postavení,“ potvrzuje René Skuček.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist