Daniel Gašparovič (44) a jeho slovenský tým mají za úkol razantně penetrovat slovenský trh a naplnit ambiciózní cíle, které si společnost ve své růstové strategii stanovila. Smyslem opětovného vstupu je penetrovat historicky, kulturně i jazykově blízký trh, na kterém OSPAP v minulosti působil. Společnost chce s novým týmem dosáhnout odpovídající tržní pozice a postavení, které jí, s inovacemi a podporou, jenž přináší, náleží.
Daniel Gašparovič svoji profesní dráhu započal ve VSŽ Košice, kde působil na různých manažerských pozicích. Poté 16 let působil ve společnosti Bratislavská papierenská spoločnosť (BPS), která byla poslední dva roky součástí společnosti Europapier Slovensko (ES). V dresu BPS byl prvních osm let odpovědný za pobočku v Prešově. V letech 2006-2012 z pozice Key Account Manager Commercial Printing pečoval o největší slovenské a mezinárodní klienty. Zmíněné poslední dva roky měl pod hlavičkou ES stejné kompetence. Od ledna 2015 je znovu součástí OSPAP týmu, a to na pozici Country Managera pro Slovensko s odpovědností za divizi Paper. Po 2leté odmlce tak mohou slovenští zákazníci opět využít sortiment divize Paper, kterou pan Gašparovič nově zastřešuje.
Daniel Gašparovič vystudoval Strojnícku fakultu SVŠT v Bratislavě, odbor Konštrukcia strojov.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist