Pavel Krejčí má více než patnáctileté zkušenosti v oblasti marketingu a do Xeroxu přichází ze společnosti O2 Czech Republic, kde v posledních letech vedl marketing pro malé a střední firmy.

Svou kariéru začal v roce 1999 ve společnosti Opavia-LU na pozici Brand Managera. V roce 2001 změnil obor a nastoupil do společnosti Eurotel (nyní O2 Czech Republic), kde postupně působil na manažerských pozicích v rámci segmentového marketingu pro rezidenční zákazníky.

Vystudoval ČVUT v Praze se zaměřením na ekonomiku a management.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist